Menu

P¡MP novice

  • Prebrano: 86 krat

PiMP na Festivalu Brežice, moje mesto

Prikorakali so … polni energije, veselja, dobre volje! In to kar na glavni oder Festivala Brežice, moje mesto. Del ekipe PiMP je namreč prostovoljno sodeloval in tudi pomagal organizirati pohod Marš v Bresce, ki se je začel v sredo, 28. 6. 2017 v Ljubljani  in se  v petek, 30. 6. 2017, zaključili v Brežicah.  Pohodnike je na odru sprejel brežiški župan Ivan Molan, po edinstveni pohodniški avanturi so nato pohodniki nadaljevali druženje ob koncertu Siddharte. Ekipa je bila enotna, da jim prihodnje leto»marširanje« ne uide, med množico, ki jih je nagradila z glasnim aplavzom,  pa so že našli nove pohodniške…
Preberi več...
  • Prebrano: 179 krat

Del ekipe PiMP maršira proti Brežicam

Tridnevna pohodniška avantura se je začela. To jutro se je ekipa pohodnikov, med katerimi je tudi del ekipe PiMP, odpravila iz Ljubljane proti Brežicam. Pohodniki Marša v Bresce bodo do petkovega večera »odmarširali« več kot 100 km dolgo pot, v petek pa jih čaka sprejem na Festivalu Brežice, moje mesto.»Pot domov« bo potekala v 3 delih, danes bodo marširali na trasi Ljubljana-Krka, kjer bodo prespali in si nabrali novih moči. V četrtek jih bo pot iz Krke vodila mimo Žužemberka, tamkajšnja občina jim bo pripravila prav poseben sprejem, po katerem bo, verjamemo, dovolj energije, da pot zaključijo s prihodom v…
Preberi več...
  • Prebrano: 102 krat

Matija Goljar: »Mladi, za uspeh v poslu je potrebna vztrajnost.«

Udeleženci projekta PiMP so na 30 urni delavnici Marketing v turizmu prejeli odlične kompetence, usmeritve in nasvete kako pričeti lastno podjetniško pot. Pri tem jim je pomagal prekaljeni mentor številnim podjetnikom Matija Goljar. Matija, ki ga poznamo tudi kot voditelja oddaje »Štartaj Slovenija«, je z mladimi delil številne  zanimive zgodbe kako pričeti prodajati svoje zamisli, razdelati poslovne ideje in ustvariti svoj posel, pri tem pa izpostavil, da je za uspeh v poslu potrebna vztrajnost. Udeleženci so v praksi nagovorili svoje prve kupce in skušali pridobiti prednaročila, pri tem jim je bil Matija v veliko pomoč, saj kot pravi ena izmed…
Preberi več...
  • Prebrano: 308 krat

Glu glu hostel in kaj tujci menijo o nas?

20 ur delavnice Digitalne komunikacijske strategije pod vodstvom Mateja Praprotnika je bilo uspešnih in zelo kreativnih. Udeleženci projekta PiMP so na delavnici spoznali orodja za digitalno znamčenje kot so Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Mailchimp, Buffer. Preizkusili in analizirali so oglaševanje na Facebooku in Googlu (Google Ads), si ogledali analitiko spletne strani in izpostavili načine digitalnega trženja. Preučili so primere dobrih praks, sledili čim večji kreativnosti in spoznali koncepte digitalne kampanje. Bili so čisto v koraku s časom in sledili zadnjim trendom »storry tellinga« in preizkusili najnovejšo tehnologijo snemanja z 360 stopinjsko kamero, se poglobili v virtualni svet skozi virtualna očala…
Preberi več...
  • Prebrano: 203 krat

PiMPovci »visijo« na Facebooku in Googlu :P

Delavnica Digitalne komunikacijske strategije z Matejem Praprotnikom: Facebook in Google oglaševanje nista »bavbav«. Te dni se ekipa PiMP izobražuje na delavnici Digitalne komunikacijske strategije z Matejem Praprotnikom, ki  je vodja razvoja digitalne ponudbe Radia Slovenija. Pri delu z mladimi tako iz prve roke deli praktične in koristne izkušnje komuniciranja in dela z digitalnimi mediji. Na 20 urni delavnici »pimpovci« spoznavajo načine, kako lahko s pomočjo novih digitalnih medijev gradimo blagovno znamko. Učijo se digitalnega znamčenja z orodji kot so Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Mailchimp. Preko primerov dobrih praks izpostavljajo koncepte, ki so uporabni za vzpostavljanje lastne kredibilnosti ali ugleda blagovnim…
Preberi več...
  • Prebrano: 445 krat

PiMPovci polni novih idej za turizem

Pimpovci so na zadnji delavnici Turistično podjetništvo in inovativnosti v turizmu predstavili razmišljanje in delo v okviru 40-urne delavnice pod okriljem predavatelja Francija Čeča.Spoznali so oblike podjetništva, se seznanili z viri financiranja, prijavami na evropske razpise in se skupnimi močmi lotili raziskovanja podjetniškega načrta za mladinsko zadrugo. Pri tem so identificirali ključne kupce, finance, produkt in iskali nove inovativne ideje za razvoj turizma v občini Brežice. V sklopu delavnice se razvili številne zanimive ideje za dodatno turistično ponudbo v Posavju. Želeli bi si enotno znamko v regiji, povezanost in urejenost turističnih ponudnikov, predlagali so možnosti dodatne športne in gostinske ponudbe…
Preberi več...

Zanimive povezave

Sofinancerji

Evs Evs Evs

Napovednik