Menu

P¡MP novice

  • Prebrano: 409 krat

Pridi na PiMP!

Vabimo nove udeležence projekta. Izpolni prijavnico. Jesen je pravi čas, da »spimpaš« svoj lajf. Vabimo te v ekipo projekta PiMP, Priložnosti in izzivi mladih v Posavju.  Čakajo te super predavatelji, nova znanja iz tujih jezikov, grafičnega oblikovanja, poslovnega komuniciranja, menedžmenta prireditev, turizma in podjetništva, in to brezplačno!  Mladi, stari od 15 do 29 let imate priložnost, da pridobite uporabna in kvalitetna dodatna znanja, hkrati pa se na inovativen, zabaven in aktiven način lotite uspešnega iskanja zaposlitve, se družite in povezujete v okolju. Prijavi se! Projekt je namenjen mladim, starim od 15 do 29 let, ki zaključujete šolanje ali iščete zaposlitev.…
Preberi več...
  • Prebrano: 118 krat

Po dodatna znanja in službo na PiMP

Uspešne zgodbe projekta PiMP V okviru projekta PiMP – Priložnosti in izzivi mladih v Posavju –  je več kot 30 udeležencev opravilo že 160 ur usposabljanj na delavnicah, številni so posledično prav zaradi boljših kompetenc in znanj hitreje prišli do zaposlitve. Do sedaj so prejeli praktična znanja zanimivih predavateljev, med njimi tudi v javnosti bolj prepoznanih, kot so Denis Avdić, Katarina Mala, Matej Praprotnik in Matija Goljar. V okviru projekta so, po koncu počitniškega obdobja, načrtovana še usposabljanja na 7 delavnicah. Udeleženci bodo imeli priložnost prejeti kvalitetna znanja iz turizma (privabljanje tujih gostov, izkustveni marketing, menedžment prireditev, zelena shema …),…
Preberi več...
  • Prebrano: 142 krat

PiMP na Festivalu Brežice, moje mesto

Prikorakali so … polni energije, veselja, dobre volje! In to kar na glavni oder Festivala Brežice, moje mesto. Del ekipe PiMP je namreč prostovoljno sodeloval in tudi pomagal organizirati pohod Marš v Bresce, ki se je začel v sredo, 28. 6. 2017 v Ljubljani  in se  v petek, 30. 6. 2017, zaključili v Brežicah.  Pohodnike je na odru sprejel brežiški župan Ivan Molan, po edinstveni pohodniški avanturi so nato pohodniki nadaljevali druženje ob koncertu Siddharte. Ekipa je bila enotna, da jim prihodnje leto»marširanje« ne uide, med množico, ki jih je nagradila z glasnim aplavzom,  pa so že našli nove pohodniške…
Preberi več...
  • Prebrano: 235 krat

Del ekipe PiMP maršira proti Brežicam

Tridnevna pohodniška avantura se je začela. To jutro se je ekipa pohodnikov, med katerimi je tudi del ekipe PiMP, odpravila iz Ljubljane proti Brežicam. Pohodniki Marša v Bresce bodo do petkovega večera »odmarširali« več kot 100 km dolgo pot, v petek pa jih čaka sprejem na Festivalu Brežice, moje mesto.»Pot domov« bo potekala v 3 delih, danes bodo marširali na trasi Ljubljana-Krka, kjer bodo prespali in si nabrali novih moči. V četrtek jih bo pot iz Krke vodila mimo Žužemberka, tamkajšnja občina jim bo pripravila prav poseben sprejem, po katerem bo, verjamemo, dovolj energije, da pot zaključijo s prihodom v…
Preberi več...
  • Prebrano: 160 krat

Matija Goljar: »Mladi, za uspeh v poslu je potrebna vztrajnost.«

Udeleženci projekta PiMP so na 30 urni delavnici Marketing v turizmu prejeli odlične kompetence, usmeritve in nasvete kako pričeti lastno podjetniško pot. Pri tem jim je pomagal prekaljeni mentor številnim podjetnikom Matija Goljar. Matija, ki ga poznamo tudi kot voditelja oddaje »Štartaj Slovenija«, je z mladimi delil številne  zanimive zgodbe kako pričeti prodajati svoje zamisli, razdelati poslovne ideje in ustvariti svoj posel, pri tem pa izpostavil, da je za uspeh v poslu potrebna vztrajnost. Udeleženci so v praksi nagovorili svoje prve kupce in skušali pridobiti prednaročila, pri tem jim je bil Matija v veliko pomoč, saj kot pravi ena izmed…
Preberi več...
  • Prebrano: 367 krat

Glu glu hostel in kaj tujci menijo o nas?

20 ur delavnice Digitalne komunikacijske strategije pod vodstvom Mateja Praprotnika je bilo uspešnih in zelo kreativnih. Udeleženci projekta PiMP so na delavnici spoznali orodja za digitalno znamčenje kot so Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Mailchimp, Buffer. Preizkusili in analizirali so oglaševanje na Facebooku in Googlu (Google Ads), si ogledali analitiko spletne strani in izpostavili načine digitalnega trženja. Preučili so primere dobrih praks, sledili čim večji kreativnosti in spoznali koncepte digitalne kampanje. Bili so čisto v koraku s časom in sledili zadnjim trendom »storry tellinga« in preizkusili najnovejšo tehnologijo snemanja z 360 stopinjsko kamero, se poglobili v virtualni svet skozi virtualna očala…
Preberi več...

Zanimive povezave

Sofinancerji

Evs Evs Evs

Napovednik