- Prebrano 4818 krat
PiMP delavnice
- S KREATIVNOSTJO DO REŠITEV:
Pomen kreativnosti, kako izboljšati svojo kreativnost, kako priti s kreativnostjo do idej in rešitev, uporaba kreativnosti v poslovnem in osebnem svetu, 6 klobukov razmišljanja, lateralno razmišljanje, 12 dejavnikov inoviranja, model I.D.E.A.S.
- POSLOVNI IN OSEBNI USPEH:
Pomen oblačenja v poslovnem svetu, poslovni bonton, pomen telesne govorice, retorika, uporaba barv v poslovnem svetu, prvi vtis.
- PRILOŽNOSTI SPLETNIH TURISTIČNIH PLATFORM:
Pregled in uporabnost spletnih platform, legalizacije lastnega apartmaja za oddajanje, primeri dobrih praks, pridobitev t.i. 'Certificate of Excellence' s strani Tripadvisorja, upravljanje s financami, razvijanje lastnega akcijskega načrta za oddajanje, vodenje evidenc gostov, davčna obveznost, pravila obnašanja za goste in gostitelje.
- NAPREDNE INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
Vsebina delavnice:
sodobna zasnova informacijske tehnologije v podjetju, storitve v oblaku, sodobna komunikacijska orodja, digitalne platforme, varna in učinkovita raba interneta, pregled razvoja informacijskih tehnologij, značilnosti modernih informacijskih tehnologij in njihova raba v praksi, digitalizacija poslovanja, internetna ekonomija turizma, aplikacija internetnih tehnologij v turističnem poslovanju, informacijske tehnologije kot strateška prednost turističnega podjetnika, poslovni modeli internetnih turističnih posrednikov, poslovanje z elektronskimi posredniki (Tripadvisor, booking.com, Groupon,
Trivago ...), spletna poslovna analitika, oblikovanje, uporabniška izkušnja in digitalni "story telling".
- ITALIJANSKI JEZIK
Vsebina delavnice:
poslovna konverzacija za mlade - priprava na razgovor, cv, korespondenca, telefonsii klici, e-mail, turistično informiranje, italijanščina v praksi turizma.
- JAVNO NASTOPANJE IN DRUŽBENO UDEJSTVOVANJE
Vsebina delavnice:
Splošno o odnosih z javnostmi in kaj vse vključujejo, učinkovito pisanje sporočil za javnost, učinkovito komuniciranje projektov preko vseh medijev in kanalov, retorični triki in pomagala, priprava novinarske konference, priprava novinarskih sporočil (press release), družabna omrežja, javno nastopanje, potek osnovne komunikacije, psihična priprava na nastop, sproščanje, vaje proti tremi, priprava govora, nastopa in priprava ter uporaba pripomočkov, govor pred mikrofonom in kamero, nastopanje pred občinstvom v dvorani.
- TURISTIČNO PODJETNIŠTVO IN INOVATIVNOSTI V TURIZMU
Vsebina delavnice:
Opredelitev podjetništva, specifike podjetništva v turizmu, podjetniške kompetence, osebni in okoljski dejavniki ustanavljanja podjetništva s področja turizma, pojav in vpliv psihosocialnih tveganj pri delu podjetnikov s področja turizma, pomen vrednot, kulture in etičnega vzdušja pri dolgoročni uspešnosti turističnih podjetij, podporno okolje za razvoj podjetništva, s posebnim poudarkom na turizmu, tveganja in izzivi v podjetništvu, generiranje in vrednotenje podjetniške ideje v turizmu, turistični trg in njegove značilnosti, strateško in poslovno načrtovanje, poslovni model CANVAS in njegova uporaba v turizmu, inovativnost v turizmu na ravni produkta, procesa, managementa, logistične inovacije in inovacije povezane z institucijo, ključni dejavniki inovativnosti v turizmu, inovativni pristopi in kreativnost v turizmu, vzvodi in učinki inovativnosti v turistični dejavnosti, 12 dejavnikov inoviranja, razpisi in natečaji inovativnosti v turistični dejavnosti.
- DIGITALNE KOMUNIKACIJSKE STRATEGIJE
Vsebina delavnice:
Principi digitalnega znamčenja z orodji kot so Facebook, Twitter, Instagram, Snapchat, Mailchimp, primeri dobrih praks, koncepte, ki so uporabni za vzpostavljanje lastne kredibilnosti ali ugleda blagovnim oziroma storitvenim znamkam, kreativni procesi, spoznavanje orodij Slack,Trello in Google Docs za skupinsko delo ter Zendesk (CRM) za upravljanje odnosov s kupci (CRM), Twitter in Facebook kot orodje odnosov s strankami (CRM), primeri dobrih praks, vsebinska kampanja za družabna omrežja in komunikacijska strategija, spoznavanje orodij Tweetdeck, Tweetonomy, bistvo analitičnih rezultatov za Twitter, Facebook in spletno stran (Google Analytics), moč videa na družabnih omrežjih- Facebook Live, Snapchat, Youtube, Virtualna resničnost in Immersive storytelling.
- MARKETING V TURIZMU
Vsebina delavnice:
Sodobni poslovni modeli in orodja, lastne poslovne zamisli, promocijska zgodba, trženje produkta, potencialne stranke, lokalna turistična ponudba in priložnosti, marketinška promocijska zgodba, nagovarjanje in komunikacija z gosti, konceptualna zasnova mladinske turistične zadruge, SWOT analiza, marketinška strategija.
- NEMŠKI JEZIK
Vsebina delavnice:
Osnove splošnega nemškega jezika, poslovno komuniciranje (telefonski pogovori, elektronska komunikacija), besedišče s področja turizma.
Vsebina delavnice: Izvajalec:Matej Praprotnik Vsebina: Izvajalec: Suzana Poznič Čižmek Vsebina delavnice: Izvajalec: Vsebina delavnice: Izvajalec: Vsebina delavnice: Izvajalec: Vsebina delavnice: Izvajalec:- DELAVNICA: ISKANJE 'PRODUCT-MARKET FIT' Z NAGOVARJANJEM TUJIH GOSTOV
Delavnica je usmerjanja v poznavanje marketinških procesov, ki udeležencem, ki bodo sodelovali, model »product market fit« predstavi skozi trenutno aktualno in vse bolj pomembno obliko digitalnega marketinga. Udeleženci bodo tako spoznali potencialni trg za njihov morebitni izdelek ali storitev (ki lahko izhaja iz sfere turizma, npr. primer hostla ali lastne podjetniške ideje) in se preko digitalnih strategij naučili, kako trg čim bolj zadovoljiti s svojo storitvijo oz. zanj ustvariti ustrezno potrebo ter stremeli k povečanju rezultatov. Spoznali bodo metrike merjena rezultatov skozi digitalna orodja, prepoznali načine/orodja za pridobivanje podatkov, se soočili z analizo in znali poiskati kanale in prednosti privabljanja potencialnih strank (gostov – domačih in tujih, kupcev, naročnikov) in segmentacijo.- PRAKTIKUM UČINKOVITEGA POSLOVNEGA KOMUNICIRANJA
Spoznali bomo temeljna pravila, metode in tehnike za izboljšanje poslovne komunikacije, se seznanili z načini kako povečati prepričljivost povedanega, kako izvesti učinkovito predstavitev in prepričljiv govorni nastop na razgovoru za službo, prav tako spoznali negativna in preprečavalna sporočila, etiko in poslovni bonton in psihologijo pogajanj.- PRAKTIČNE DELAVNICE NA SPRECIFIČNIH PRIMERIH: TURISTIČNE STORITVE IN IZKUSTVENI MARKETING
specifike storitev, marketinški izzivi storitvene ekonomije, pomen storitvenega okolja, blueprint storitvenega procesa, menedžment odnosov, model vrzeli kakovosti storitev, zadovoljstvo gostov.- DELAVNICA GRAFIČNEGA OBLIKOVANJA S POUDARKOM NA TRŽENJU IN IZDELAVA PROMOCIJSKIH MATERIALOV
oblikovanje z računalniškimi programi (Photoshop, Illustrator, Indesign), osnovne zakonitosti, priprava dokumenta, oblikovanje enostranskih materialov ter večstranskih zgibank, knjižic, knjig, priprava za tisk, priprava za splet, vektorsko oblikovanje, pridobivanje slikovnega materiala, marketinško zasnovan oglas, objava promocije na spletnih straneh, socialnih omrežjih, izdelava CGP.- DELAVNICA MENEDŽMENTA PRIREDITEV V TURIZMU
osnovne značilnosti prireditev in delitev – sistematizacija, organizacija prireditev kot projekt in posebnosti v turizmu, managment prireditve - organizacija, vodenje, kontrola, identifikacija in analiza tveganj in prijava prireditve pristojnim službam, viri projekta, stroški in učinki, stroškovni načrt, naloge managerja projekta, evalvacija, primeri dobrih praks.- INTERAKTIVNA DELAVNICA: OBLIKOVANJE STRATEGIJE TRŽENJA IN TRŽNE PONUDBE ZA MLADINSKI HOTEL PO NAČELIH »ZELENE SHEME SLOVENSKEGA TURIZMA«
osnove trženja in oblikovanja ponudb, identifikacija osnovnih izhodišč za vzpostavitev načrta trženja, identifikacija ciljnih skupin ter trendi v povpraševanju, predstavitev Zelene sheme slovenskega turizma in potrebnih korakov za pridobitev certifikata Slovenia Green, smernice za razvoj zelenih produktov - teoretski in praktični del, izdelava strategije trženja - trženjsko pozicioniranje, ciljne skupine in segmenti, strategija turističnih produktov, tržna znamka, komunikacijska strategija, ukrepi, delavnice od pozicioniranja mladinskega hotela do načrta marketinških aktivnosti.